100

اے وطن کے سجیلے جوانوں سارے رقبے تمہارے لیے ہیں

Spread the love

کراچی ( آواز خلق ) سندھ حکومت نے ڈیفنس ہاؤسنگ اتھارٹی (ڈی ایچ اے) کی درخواست پر غور شروع کر دیا ہے جس میں میٹروپولیس میں 6,000 ایکڑ تک ساحلی زمین کے الاٹمنٹ کی درخواست کی گئی ہے۔ رپورٹ کے مطابق ڈی ایچ اے نے اپنی ہاؤسنگ اسکیم کی توسیع کے لیے “ترجیحاً ساحل کے قریب” زمین طلب کی ہے تاکہ “شہداء کے خاندانوں اور مسلح افواج کے اہلکاروں کو ریلیف فراہم کرنے کے اپنے بنیادی مقصد کو پورا کیا جا سکے”۔

ڈی ایچ اے نے دسمبر 2023 میں سندھ کی نگران حکومت سے “ڈی ایچ اے کراچی کے مستقبل کی توسیع کے لیے زمین کی الاٹمنٹ” کی درخواست کی تھی۔

سندھ کے وزیر اعلیٰ کو بھیجے گئے خط میں ڈی ایچ اے کے ایڈمنسٹریٹر نے توسیع کے منصوبے کے پیچھے وجوہات بیان کیں اور ماضی میں مختلف منصوبوں کے لیے اتھارٹی کی حمایت پر صوبائی حکومت کی تعریف کی۔

میئر کراچی مرتضیٰ وہاب نے کہا ہے کہ سندھ حکومت درخواست پر غور کر رہی ہے؛ ڈی ایچ اے شہداء کے خاندانوں اور مسلح افواج کے اہلکاروں کے لیے زمین چاہتی ہے۔

“ڈی ایچ اے کراچی اور ڈی ایچ اے سٹی کراچی کی تقسیم کے ساتھ، اضافی زمین کی ضرورت ڈی ایچ اے کراچی کے لیے ضروری ہو گئی ہے تاکہ شہداء کے خاندانوں اور مسلح افواج کے اہلکاروں کو ریلیف فراہم کرنے کے اپنے بنیادی مقصد کو پورا کیا جا سکے،” انہوں نے خط میں کہا۔ “۔۔۔ درخواست ہے کہ ڈی ایچ اے کراچی کو ہاکس بے کے علاقے میں 5,000-6,000 ایکڑ کی زمین لیز پر دی جائے

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں